.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمزمه هاي عارفانه با استخوانهای سوخته
الهه کشوری
زمزمه هاي عارفانه با استخوانهای سوخته

سلام بر زمزمه های عارفانه شهدا ، سلام بر نجواهای عاشقانه دلسوختگان حریم ولایت عشق که فروزانی شمع تنها آرزوی دلهای عاشق آنها بود ، سلام به شهیدان که دعای عرفه ابا عبدالله را بر لب داشتند .

دل گویه های خود را آنگاه که از غفلت های زمانه به ستوه می آیم با نگاهی بر عکس زنده تو به سکوت می کشانم و چه زیبا تصاویر شما نقش بر آینه ما زده است که آری خواهر دفاع ادامه دارد . چشمهای معصوم شهیدان در آن سوی قابهای شیشه ای آرام فریاد می زند خواهرم نگذارید ناملایمات زمانه رسالت پیام رسانی زینب گونه را از شما بستاند . نکند سردی نگاه برخی نامسئولان شعله های ولایت دوستی و اصولگرائی را در دلهایتان خاموش کند چه که علی زمان فریادگر تاریخ است و کاروان حسین ( ع ) در راه وادی نینوا عاشقانه می تازد ...

هنوز استخوانهای سوخته برادرانم در شلمچه ، فاو و جزیره مجنون به پاسداری ایستاده اند هنوز ابدان سبز برادران شهیدم در اروند رود سرود روشنایی می خوانند که چه نشسته اید عاشورای دیگری در راه است .
امروز که می بینیم پرچم سرخ شما در دست رئیس جمهور مکتبی و ارزشی قرار دارد و چشم بر فرمان ولی امر مسلمین جهان ، با نشاط بسیجی گونه خود فریادگر مهر و عدالت شده است و آنگاه که به نمایندگی از دولت مهر نشان ایثار را به پدران و مادران پاکباخته شهیدان تقدیم می کند خداوند را شاکر و سپاسگزارم .

ولی نمی توانم دغدغه های خود را پنهان کنم آنگاه که عده ای آرمانهای شهیدان و امام عزیز ( ره ) را به قربانگاه مطامع سیاسی خود می برند و در وادی سیاست زدگی برای خود نامی و نانی دست و پا کنند و به جرأت و قاطعانه می گویم تکیه بر مسئولیت و جایگاهی که خون شهدا بنیان آن را نهاد ، اگر دست مهری از آن برای خدمت برنخیزد حرام است و هیچ حجت شرعی ندارد .مسئولیت ها و عناوین در کشور شهیدان امانت سنگین است .
نگذاریم که شهیدان به خاطر خیانت در امانت ملامتمان کنند ، نکند در پس پرده بازیهای سیاسی ، ائتلاف ها ، جناح بندی ها و گروه گرایی ها مصالح انقلاب عزیز فراموش شود . هر چند می دانیم ساحت رئیس جمهور محبوب و مکتبی ما از این بازیها به دور است . هوشیار باشیم که نامحرمان چشم بر میراث امام و شهیدان دوخته اند ولی شب پرستان بدانند « خامنه ای خمینی ( ره ) دیگر است . »

الهه کشوری خواهر سرلشکر شهید احمد کشوری


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.